وبلاگ گروهی گیاوان زمین

ایجاد فضائی فرهنگی برای پیشرفت گیاوان زمین

وبلاگ گروهی گیاوان زمین

ایجاد فضائی فرهنگی برای پیشرفت گیاوان زمین

نیم نگاه

محمد اراسته لیدر وبلاگهای منطقه علت حذف لینک وبلاگهای ضد انقلاب را از سوی خود و نوچه شان سیریک نیوز برون مرزی بودن و اسم مستعار نویسنده های این وبلاگها ذکر کرده اما در لینک باکس ایشان خیلی ها مثل کماگیر نویسنده وبلاگ گروگ ، سروش نویسنده گروگ در یک نگاه ، بازتاب گروگ ،کناردان ، شهر سیریک ، ازادی اندیشه ، حریره ، بدیس ، معتادان ایران ،بونجی ، ماهی جهرو و ..... خیلی های دیگر وجود دارند که با اینکه دوستان با اسامی مستعار فعالیت می کنند ولی لینک انها حفظ نشده و تنها سه وبلاگ که اراسته را نقد کردند اسم شان خیلی مستعار بوده !!!! و میر چاکر را نیز بعد از پاسخ صریح او در کامنت وبلاگش اقای اراسته حذف کرده پس اینکه دوستان مورد غضب قرار گرفته ضد انقلاب هستند و یا خارج از ایران فعالیت می کنند و به همین علت حذف شدند حرفی بی اساس است و هرکس اراسته را نقد کند و انتقادی از هدفمندی یارنه ها داشته باشد مورد غضب قرار می گیرد .  

 

     

ملا بحلی مدافع ملت بلوچ و مذهب اهل سنت گفت تا دلم می خواد دروغ می گم و به اسم مذهب اینکارها را انجام خواهم داد ، کسی نیست به این جوجه ملا بگوید که همین اسم وبلاگت ن و القلم چه قداستی دارد ایا شما از قداست قلم چیزی می فهمید . اقای بحلی باور کن با این حرفهاتون خیلی ها از مذهبتان زده می شوند ان زمان که ملاهائی مثل تو سر مردم کلاه می گذاشتند تموم شد الان در عصر ارتباطات قرار داریم و جوانان ما اگاه هستند این مزخرفات چیه که به اسم دین بخورد کاربرانت میدی . بچه جان یک خورده خجالت از نوع اسلامی بکش و پشت بندش یک چای افغانی بخور حالت جا میاد 

سرکار خانم زیبا الماسی در کامنتی ما را به مراد رحمتی ربط دادند ، ولی بنده چنین استنباط می کنم که خود مراد رحمتی برای بازار گرمی چنین کامنت انحرافی را گذاشته تا اسمش دوباره سر زبانها بیفته ، مراد رحمتی که بعد از خداحافظی عجیب و غریبش کم کم از یاد می رفت دوباره اسمش بر سر زبانها جاری شده ، ولی زیبا جان حالا که فهمیدی من مراد رحمتی هستم سه گیری کن، خودم بعدآ از شرمندگیت در میام 

اما هر از چند گاهی ما از یک شخصیت ممتاز در منطقه اسم می بریم . شخصیت ممتاز اینروزهای شهرستان سیریک ، محسن زره زاده مدیریت سیریک نیوز هستند با اینکه ایشان لینک وبلاگ ما را حذف کردند و با اینکه وب سایتشان با امدن علی شاهو و چند نویسنده دیگر با افت کیفی محسوسی روبرو شده ولی ایشان را به این خاطر برگزیدیم که هیچگاه چاپلوسی و پاچه خواری را در دستور کارش قرار نداد و نقدهای به موقع ومفیدی را از ایشان دیدیم و نشان داده یک سیریکی اصیل است که بجز اعتلای فرهنگ سیریک دغدغه ای دیگر ندارد ولی متاسفانه ادرس را بلد نیست .

نظرات 12 + ارسال نظر
طاهری جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام

به نظر من بهترین وبلاگ هست تو منطقه با مطالب اموزنده اش اگر فیلترش نمیکردند از نظر بازدیکنند هم بالا میشد چون مردم خوب از مطلبهایش استفاده میکنند

ااقا طاهو حسودی نکن وگرنه همین ملا هم لینگت را هم حذف میکنه

حذف لینک ما از هر وب سایت و وبلاگی کوچکترین تاثیری در بازدید ما نخواهد داشت
حسودی !!!!!!!
قبل از اینکه فیلتر بشه خوب کار میکرد ولی الان به جاده خاکی زده

علی ماهیخور شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

گروگ تحریر وسیریک نیوز وشاهو ومحمود زره زاده وخیلیها من امثالشان مواد غذایی شان از دبی تهیه میشه قسم بخورند برنج ولباس پرفییوم خارجی مجانی دریافت نکرده اند وحتی برای عروسی هاشون در دبی گدایی میکنند این را با سند ثابت میکنم وحتی ماه رمضان ازخیریین معروفی که اسم بردن انها صلاح نیست برای ۱گونی برنج روی میزنند< بمیرید. همه این اشخاص درحضور خودم دم میزنند شیعها شهرازدستمان گرفتن حالا اقای اراسته میگوید فلان ضد انقلابی هستند من ثابت میکنم اگر این نظام عوض بشه شماها اولین نفرات ضد انقلابی میشید پس از الان معلوم شما ها ضد انقلاب ونظام هستید موظب خودتان باشید ازما گفتن.

دوست عزیز اینجا بحث مذهبی نیست شعیه و سنی در منطقه و کل هرمزگان زندگی مسالمت امیزی در کنار هم داشته و دارند .
در هر حال سپاس از مشارکتتان

خانم الماسی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام مدیرت وبلاگ گیاووان زمین بنده خانم الماسی هستم اون ایملی که به سنی نیوز زده بوده اندمن شخصا خودم این کارو کردم نه به سنی نیوز بلکه به خیلی زیاد سایت های مخالف دولت ایمل زدم تا مردم اوج وحشگری این نظام ببینددمطالبی که برات مینویسم نمیخوام در قسمت نظرات انشار دهی میدونی چرا وبلاگ سپاه قدس الان مطالب چاپ نمیکند به خاطر اینکه وبلاگ یک ماه هست که هک شد ه الان هم پسورد ان وبلاگ وبلاگ های دیگه در دست ما میباشد من مایلم در زمینه های مختلفی از مسایل با همدیگر مبا حثه وفعالیت داشته باشیم زیرا فکر میکنم طیف فکری وسیره عملی خودمان در مورد قضیه گیاووان زمین مشترک میباشد از همکاری شما در این زمین کمال فخارت برای اینجانب میباشد بنده منتظر ایمل شما در این زمینه میباشم ادرس ایمل برای نامه نگاری یا گفتگوی نوشتاری این میباشد...
iranrn5@gmail.com

امیر شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ق.ظ

واقعا تعجب اوره شما مشکلتان با اراسته وگروه سیریک + گروگه چه کار به وبلاگهای دینی ومذهبی دارید !!!!!
بحث شما حذف لینک وبلاکتان هست چه کار به اطلاع رسانی و سنی نیوز دارید !!!بیابان هم خاک بلوچستان است وزاهدان پایتخت این سرزمین وجوانی که کشته شد یک بلوچ وسنی مذهب بود اقای محترم ـ کار نداریم چه کاره بود و چه کار می کرد . حرف ما ین است که چرا به این صورت نا انسانی کشته شد فقط

من با اینهائی که گفتید مشکلی ندارم نقد مشکل بین دو طرف نیست !!!! و سنی نیوز را کاری ندارم وبلاگی که بنام طاهروئی دایر شده و به نشر اکاذیب می پردازه او را نقد می کنم . دوست عزیز در ایران چارچوبهائی وجود داره که چه موافق و چه مخالف دولت ملزم به رعایت ان هستند . در شهرهای شعیه نشین هم اشرار و اراذل در درگیری ها کشته می شوند پس این بحثی مذهبی و قومی نیست و این هم نظر شخصی من در باره سنی نیوز هست که همه مطالب ان درست نیستند والسلام

طاهری شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

اگر واقعا اینجوری هست بس چرا امارگیر وبلاکت را مخفی کردی زمانی که اماز بازدیدکنندکان زیاد بود نشان میدادی حالا که کم شدند مخفی کردی

در ضمن اقای طاهو اگر من وتو از دین واز فرهنگمون ننویسیم بس کی بنویسه

اونا از خداشونه که لال بمانیم تا هر جه برسرمون بیاورند ساکت باشی جیزی نکیم

جناب طاهری فکر کنم شما فقط وب گذر را به عنوان امار گیر به رسمیت می شناسید !!!! اگر دقت کرده باشید امار گیر هم در این بلاگ فعال است در ضمن امار گیر نشون دهنده موفقیت وبلاگ نیست
از دین نوشتن را باید کسانی بنویسند که به ان علم دارند نه اینکه مثل جناب بحلی باعث دین گریزی عوام شویم
لال موندن در بعضی مواقع بهتر از هیاهوی گوش خراشه
خوش امدید

بونجی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://bonji.blogsky.com/

سلام استاد
سری به بلاک خودتان هم بزنید

سلام بزرگوار بعد از غیبت ازار دهنده تان خوشحالم که دوباره بروز شدید خدمت می رسم

ماهی گیر شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ http://mahigirali.persianblog.ir

سلام علیک
گویا شما مشکلتان با علیشاهوست کامنتان را در خلیج فارس هم خواندم اینجا هم مطلبتان را می بینم آقای محترم لینک شما را کسانی دیگر حذف و دستورش را افرادی دیگر داده اند و حتمن برای خود دلایلی دارند آون موقع شما دیواری کوتاهتر از علیشاهو ندارید. مردانگی و انصافتان کجاست.هر سایتی مدیر دارد سلیقه شخصی دارد من اون موقع که شما در آخرین مناظره اتان زنان منطقه .... لینکتان را حذف نکردم کمی مرد باش اقا مگر غیر از من کسی در این سایت مطلب ننوشت که شما می فرمائید سیریک نیوز را به علیشاهو بسپاریم....
بگذریم مردانگی و مروت مهمترین خمیرمایه یک مرد است کمی منصف باش بنده که کاری به کار شما ندارم چرا اینهمه تخطئه می فرمائید نکند فکر می کنید نوشتن در سیریک نیوز و یا سایت دیگر برای من نام و نان است اگر حمل بر تفاخر نباشد کمی هم سری به نشریات رسمی نوشتاری استان و کشور بزن ببین که تنها سیریک نیوز نیست که برادرتان درآن مطلب دارد خدایا این حرف مرا ریاکاری جلوه نفرما چه اگر غیر از این بود بنده لینک مطالب منتشره ام را در جراید نوشتاری کشور در وبلاگم می آوردم.
انصاف کن که خداوند ذوالجلال فاعل بر امورات هستی است.

اولآ علیک
ما هیچ مشکلی شخصی با شما نداریم ، فقط بر مطالب شما منتقدیم
حذف لینک ما اصلآ مهم نیست ، اینکه اقایان تحمل نقد را ندارند و با ادله های ساختگی لینک را حذف کردند بر ان ایراد گرفتیم ، ما اصلآ به لینک متقابل اعتقادی نداریم ، شما هم اگر لینک بلاگ ما بر گردنتان سنگینی می کند حذف کن ، به کوتاهی دیوار اهمیت نمی دهم ما در این چند سال به صخره نوردی حرفه ای تبدیل شده ایم !!!! اینکه ادعا می کنید لینک ها به دستور اداره و مقامی حذفی شده نوعی تشویش اذهان عمومی بحساب می اید ؟ کدام مقام و اداره گفته لینک بلاگهای منتقد حذف شود ، اگر این بلاگها مخل امنیت فرهنگی و یا مورد دار بودند که کانالهای دیگری را برای مقابله با ما داشتند و تنها کانال انها اراسته و سیریک نیوز نیستند ساده ترین راهش این بود که ما فیلتر می شدیم . حکومتی به این عظمت که پشت ابرقدرتها را لرزانده کوچکترین اهمیتی به نوشته های من بیسواد نمی دهد ،
اقای علی ماهیگیر ایا مردانگی و انصاف سکوت در مقابل سفسطه های جنابعالی در سیریک نیوز و بلاگ خودتان می باشد ؟ چرا شما ها نقد پذیر نیستید و دوست دارید همه برایتان به به و چه چه سر دهند !!!!
دوست من در سیریک نیوز و یا جراید معتبر بنویس ولی ما از مغلطه و سفسطه های شما بی تفاوت نخواهیم گذشت
شما هم قداست قلم را بجای ار و با وجدانی بیدار دست به قلم شو
عزت زیاد !!!!

زیبا الماسی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام یا اخی بزرگروار من منتظر جوابیه شما در مقابل لینکی هستم که در قسمت نظرات درج شده برات فرستادم شما با همه حساسیت گمون نکنم این نظر ندیده باشید هدف من استباط جند نکته از هویت شما که برای ما شنا خته شده هست ولی دیدگاه من وتو به قضیه گیاووان زمین مشترک میشود من هیچی موقع نمیخوام جفای در حق کسی از ملت گیاووان بشود وانهایی که اضهار نظرهای شمارا تقبیح وکامنت های وبلاگتان را توهین امیزوضد انقلاب میدانندرعیت های تازه به دوران رسیده ای هستندد که نه بعد شخصیتی ا انها نه از کردار ونه ا ز گفتار سروته دارد ومواضع انها در مورد خاگ گیاووان زمین به خاطر منافع شخصی وجیبی متفاوت در هر زمینه میباشد اگه دقت کرده باشدی همون حکایت معروف(یکی به میخ ویکی به نعل بزن)اره برادر بزرگوارم من خانم زیبا الماسی دختر اصیل گیاووان وخاک بلوجستان هستم نمیگزارم کسی که ارجعیت شخصیتی ندارد به همه غرورم توهین کند ولی گره از مشکل گشودن در مقابل یزیدیان ر وابن زیادهای این زمان که تا دندان مسلح هستندد واشکارا در روز روشن جوانان بیچاره بلوچ را به دون هیچ گناهی سینه انها را اماچ گلوله میکندد برای همه تلخ میباشد
دیگه ملاحضه کاری دست در دست گذاشتن بس هست باید هر جند واقعیت برای انها تلخ باشد باید به هر نحوی چه ازنظر نوشتاری یا فیزیکی باید حمایت کرد یک دست برای نجات شرف وغیرت وناموس یک قوم صدا نداره همه با هم یک صدا در یک خط واحد با توکل به خدا دست به کار شویم تانه دشمنان خاک اصیل گیاوان زمین وبلوچستان ونه خائنین به ملت شریف گیاووان که با دیدن چهل هزار تومان یارانه همه عقیده وارمان هایشان زیر پا گذاشته و با شعار لبیک گویان به حکومت جور وجهل وفساد پارچه خواری میکندد...نگزاریم سواستفاده کنند باد در نطفه خفه بشوند همون طور که وبلاگ سپاه قدس سیریک هک شد وپسوردش در دست فرزندان بلوچستان میباشد...
منتظر جوابیه شما هستم
iranrn5@gmail.com

سرکار خانم الماسی شما که دیروز می گفتید مامور طلاعات هستید حالا چی شد که عضو جنبش ازادیخواه بلوچستان شدی .. بنده همینجا پاسخ شما را می دهم ما طرز فکرمان باهم کاملآ متفاوت است و فکر نکنم بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم بنده کاری به این مسائلی که بیان داشتید ندارم بنده در چارچوب خط و مشی خویش می خواهم در حد توانم با بازگو نمودن مشکلات مردم منطقه ، می خواهم با مردم باشم . امید است که با همت مسئولان و مردم ، شهرستان سیریک را اباد و زیبا ببینیم . بنده نه اهل سیاست هستم و نه مدافع بلوچستان یک شهروند معمولی شهرستان سیریک هستم که در غربت زندگی می کنم و سالی یک بار به زادگاهم مراجعه می کنم

احمدی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام ‏
اقای طاهو با ملای ما درنیافت ‏
بد میبینی بایک سوت هکت میکنیم ‏
کارملای ما حرف نداره بس بیخودی ‏
بهش کیر ندی یک چیزهای مینویسه که
شما حتا از کفتنش هراس داری ‏
شما وسایت شهرتان بروید ازقبرها و بلوارهای
سیریک عکس بگیرید جون جرات این کاری که ‏
ملا میکنه نداری ومنتظرباشی که کی نمیانده ش ‏
از خانه بیرون میاد تاجند عکس ب ‏
زنده باد بحلی ‏
مرگ بر هرجه خایماله ‏

سلام
ملای شما؟؟؟؟
تازه مد شده با سوت هک کنند؟!!!
کار ملای شما برای تشویش اذهان عمومی بی نظیره
عکاس نیستم ولی اقای احمدی بعضی از پستهای ایشان با دعوت از دین تعارض داره ... این اخرش کیف کردم با اصطلاحات اسلامی شما نوچه جناب بحلی

[ بدون نام ] یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
باز خوبه کامنت من روبرویتان است کجا عرض کردم که حذف لینک شما دستور اداره و یا سازمانی خاص است عرض کردم هر سایت و وبلاگس مدیر و سلیقه شخصی دارد آن موقع شما حرف دیگری می زنید. والسلام علی من اتبع الهدی

....... آقای محترم لینک شما را کسانی دیگر حذف و دستورش را افرادی دیگر داده اند ....
خیلیها شایع کردند که لینک ما بدستور فرماندار فرهنگ دوست و مقامات امنیتی حذف شده و این کامنت شما نیز تقزیبآ همین را می گفت .. بدستور افراد دیگر یعنی چه ؟ یا دستور از بالا بوده و یا اقایان اراسته و محسن زره زاده از کسی دیگر خط می گیرند ولی در کل دست گلشان درد نکنه که با اینکار ضعف خودشان را در مقابل منتقدان نشان دادند
خوش امدی اقای ماهیگیر

بیابان زمین یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://biyabanzamin.blogfa.com/

مدتی یست که آسمان دنیای مجازی بیابان تیره وتارگردیده آسمانی که همیشه روشن وزلال بودتعدادی نابخردسبب گشته اندکه آنرا مکدروزشت جلوه دهند.ازاین جهت برخودلازم میدانم درحد توان خویش به هم قطارانم دردنیایی مجازی گوشزدی بنمایم.درصورت صحیح بودن حرفهایم شما عزیزان آنرانجام دهید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://mahigirali.persianblog.ir

منظور از دستورش را افرادی دیگر داده اند که اظهر من الشمس است آقای اراسته در روز روشن و بدون واهمه یا رودروایسی با کسی هم لینکها را حذف و هم دستورش را دادند حالا شما بگو فلان و بهمان اخه دوست عزیز عدل خداوند در اینده ای نزدیک همه چیز را ثابت خواهد کرد مگر نبودند ادیب ها و سروش هایی که اتش بیار معرکه ای شدند تا شما بعد از ارعاب و تهدید به موقف کسانی برسید که به قشر عظیمی از جامعه ای که بدون شک از شما و از ما بودند ت... کنید
زمانی خواهد رسید که با عذرخواهی من و شما کاری حل نخواهد شد حق الناس تنها حقی است که از گردن ما در فردای رستاخیز بدون عفو صاحبان ساقط نخواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد