وبلاگ گروهی گیاوان زمین

ایجاد فضائی فرهنگی برای پیشرفت گیاوان زمین

وبلاگ گروهی گیاوان زمین

ایجاد فضائی فرهنگی برای پیشرفت گیاوان زمین

هدفمندی یارانه

اینکه یک شبه نان لواش از ۳۵ تومان به ۷۵ رسید ربطی به عزل منوچهر متکی ندارد که خبر عزل شدنش را از رئیس جمهور سنگال شنید !!!!!  

اینکه نرخ تاکسیها سه برابر شده نمی تواند فشاری به مردم وارد کند زیرا همه می توانند مبالغ پرداختی را از حسابشان دریافت کنند تا مشت محکمی به اراذل و اوباش اقتصادی بزنیم حتی بلیط قطار و هواپیما و اتوبوس های درون شهری به نرخ سابق به فروش می رسد مدنگ می گفت این چیزها شامل حال ما نمی شود ولی خود او متوجه نیست که تا قبل از هدفمند سازی یارانه ها مدنگ یک بار هم با وسایل نقلیه شخصی و عمومی مسافرت نکرده و همیشه جماز بر شتر است  

  

      

 

  

 

استعفا علی دائی نیز ربطی به قیمت ۴۰۰ و ۷۰۰ تومانی بنزین ندارد تازه متوجه شده که اینکاره نیست .. کامنتی هم به ما داده شده که شما اینکاره نیستی دوست عزیز ما قبول داریم ولی شما که اینکاره هستید چرا بیرون گود نشستید و میگید لنگ ش کن بیا وسط این گوی و این میدان  

اخیرآ میر چاکر در بلاگی دو مطلب ما را زیر رادیکال برده و انتقاداتی از ما داشته که از همینجا از این دوست بزرگوار قدر دانی نموده و از ایشان سپاسگزارم  

در پست رمالی مطالبی را که به یکی از اکترهای ماجرا گفتیم خوشایند بعضی از دوستان نبوده !!! دوستان عزیز در ان پست بیان واقعیتی است که نشان از خرافات ملموس منطقه دارد و ما قصد توهین به کسی را نداشتیم به شیوه ای که اگه بشه به اون گفت طنز ان موضوع را بیان کردیم واگر کسی از ما ازرده خاطر شده  در همینجا از ان دوست عزیز و طرفدارانش عذر خواهی می کنم  

در پایان مدنگ به ماشین سوارها پیشنهاد میده در این غوغای بنزین ماشینها را بفروشند و برای ایاب و ذهاب مثل گذشته از چهارپایان استفاده کنند

نظرات 4 + ارسال نظر
مهران شه بخش سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

با سلام به تمام رادمردان غیور و باشرف بلوجستان عزیز
((انا لله و انا الیه راجعون))
در اینجا لازم دانستم به سرور عزیز و کرامى جناب سیدطیب قتالى و خانواده محترم درکذشت مادربزرک کرامیش که دختر میرمصطفى خان عبدالنبى نوشیروانى حاکم بیشین جاسک و کیاوان بود را تسلیت عرض نموده و از تنها ذات ابدى و ماندکار، ایزد منّان صبر جزیل را براى کلیه بازماندکان آن مرحومه جنت مکان و فردوس آشیان آرزومندم.

مهران شه بخش از سیریک - کلنکى

ما هم تسلیت عرض می کنبم به خانواده قتالی
غم اخرشان باشد

بیر خجسته چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

هیج ذاتى جز خالق یکتا ماندنى نیست، یکى امروز، یکى فردا، خلاصه ما همه رفتنى ایم و کسى نباید به این زندکى موقت در این دارفانى مغرور باشد.
جون شهید سیدمحمود قتالى عزیز و به یادماندنى یکى از دوستان صمیمى من بودند و قبل از شهادتش به من کفتند که مادربزرکم مریض است و آخرین لحظات عمرش را بسر مى برد،
او ندانست که نوبتش جهار ماه زودتر از مادربزرک بیرش است.
ماهم نمى دانیم که عمرمان یک ساعت، یک روز، یک ماه، یک سال، و . . . . .!!!!؟؟؟؟؟
من هم ازطرف بلوجهاى مقیم لندن و قبیله میرلاشارى در کشور انکلستان به آقاى سیدطیب قتالى تسلیت عرض میکنیم.
خدا آن مرحومه را قرین رحمتهاى بى وفورش قرار دهد.



میرلاشارى از لندن - انکلستان

خوش امدید جناب لاشاری
ما هم خدمت اقای قتالی تسلیت عرض می کنیم ان شاالله غم اخرشان باشد

کهوتی زاده جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام

همشهریم خوبی خیلی ببخش خیلی وقته بهت سر نزدم تو مسافرت بودم



شاعر زن میگه :

به نام خدایی که زن آفرید
حکیمانه امثال ِ من آفرید

خدایی که اول تو را از گل
و بعداً مرا از خشت آفرید!

برای من انواع گیسو و موی
برای تو قدری چمن آفرید!

مرا شکل طاووس کرد و تو را
شبیه بز و کرگدن آفرید!

به نام خدایی که اعجاز کرد
مرا مثل آهو ختن آفرید

تو را روز اول به همراه من
رها در بهشت عدن آفرید

ولی بعداً آمد و از روی لطف
مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما
بلندگو به جای دهن آفرید!

وزیر و وکیل و رئیس ات نمود
مرا خانه داری خفن! آفرید

برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب
شراره، پری، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر
براد پیت من را حَسَنْ آفرید!

برایم لباس عروسی کشید
و عمری مرا در کفن آفرید


پاسخ شاعر مرد:

به ‌نام خداوند مردآفرین
که بر حسن صنعش هزار آفرین

خدایی که از گِل مرا خلق کرد
چنین عاقل و بالغ و نازنین

خدایی که مردی چو من آفرید
و شد نام وی احسن‌الخالقین

پس از آفرینش به من هدیه داد
مکانی درون بهشت برین

خدایی که از بس مرا خوب ساخت
ندارم نیازی به لاک، همچنین

رژ و ریمل و خط چشم و کرم
تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین

دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست
نه کار پزشک و پروتز، همین!

نداده مرا عشوه و مکر و ناز
نداده دم مشک من اشک و فین!

مرا ساده و بی‌ریا آفرید
جدا از حسادت و بی‌خشم و کین

زنی از همین سادگی سود برد
به من گفت از آن سیب قرمز بچین

من ساده چیدم از آن تک‌ درخت
و دادم به او سیب چون انگبین

چو وارد نبودم به دوز و کلک
من افتادم از آسمان بر زمین

و البته در این مرا پند بود
که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین

تو حرف زنان را از آن گوش گیر
و بیرون بده حرفشان را از این

که زن از همان بدو پیدایشت
نشسته مداوم تو را در کمین!

-------------------------------------------------------------

شاعر طاهروئی کهوتی زاده

دستت درد نکنه طاهروئی اگه تورا نداشت چی می شد؟ !!!!!

کریمو شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://langaar.blogsky.com/

سلام شمای خارجیان:
یونی ما أ مدنگی پادا کَپتغِن!!! بی شک أ تی کارون خدا.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یونی ما از پای مدنگ افتاده ایم
بله هلا کلن لنگار اکنن!!!!!!!!!!

یا الله بفرما.
باری بلوچ ! زهر مگه ُتو کجا مدنگ کجا ؟
مواظب بی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد