وبلاگ گروهی گیاوان زمین

ایجاد فضائی فرهنگی برای پیشرفت گیاوان زمین

وبلاگ گروهی گیاوان زمین

ایجاد فضائی فرهنگی برای پیشرفت گیاوان زمین

فرماندار در جمع بلاگران

در چند روز گذشته حاج اقا فلاح کهن فرماندار شهرستان سیریک در دیداری که با بلاگران شهرستان داشتند بنوعی فعالیت دوستان را رسمیت بخشیدند ، جای خوشحالیست که عالی ترین مقام اجرائی شهرستان بلاگران را بحضور پذیرفته و از نزدیک پای صحبت دوستان شناخته شده فعال در این زمینه نشسته اند ، ولی در این بین سوالی که در ذهن نقش می بند این است که ایا دوستانی که بصورت سایه و با اسامی مستعار فعالیت می کنند هم در نزد فرماندار محترم رسمیت دارند و یا ایشان بلاگرها را بصورت خودی و غیر خودی دسته بندی کرده اند . در اینکه پیر دیر وبلاگ نویسی و پیشکسوت این جمع اقای محمد اراسته هستند شکی نیست با اینکه هم سن و سال ایشان هستم ولی کسوت ایشان و بار فرهنگی بلاگشان از مابیشتر است . حاج اقا فلاح کهن باید این مسئله را در نظر داشته باشند . دیدن عکس اقای اراسته در جمع بلاگران و در حضور فرماندار این نظریه را که فرماندار در این زمینه با ما هم عقیده هستند تقویت می کند .   

           

                                                   عکس از گروگ تحریر

 

اما اقای فرماندار محترم باید در نظر داشته باشند که شهرستان سیریک از اکثریت بالای اهل سنت برخودار است و ایجاد بلاگی بنام یکی از نهادهای امنیتی کشور که کارش ایجاد فضائی خفه و هتاکی به خلفای راشدین و اهانت به اهل سنت است با اهداف جمهوری اسلامی منافات دارد و ایشان در این زمینه و ایجاد وحدت باید چاره اندیشی نمایند . وپیرو صحبتم مبنی بر اینکه ایا فرماندار در بین بلاگرها مرز خودی و غیر خودی ایجاد نمی کنند بایستی یاد اور شوم که مدیریت بلاگ جماعت تبلیغی که با اسم مستعار بحلی فعالیت می کنند و همیشه زیر نقدهای تند بنده و براهک دیگر نویسند این وبلاگ قرار می گیرند بلاگی مذهبی را ایجاد کرده و مشغول فعالیت اسلامی می باشند با اینکه ایشان فعالیتی سیاسی ندارند و وبلاگشان فقط دینی و اسلامی می باشد چندین بار ایشان را فیلتر کردند انهم در حکومتی اسلامی !!!! جناب فرماندار حمایت از بلاگران منطقه دشوار است اگر در حد شعار نباشد خوشایند و امیدوار کننده است . ما هم با اینکه غیر خودی هستیم حرفهای زیادی با شما داریم ولی فعلآ به همین دو مورد اکتفا می کنم . و در اینده ای نزدیک از معضلات کراک در شهرستان خواهم نوشت امید است که شما هم لطف نمائید و سری به وبلاگ غیر معتبر ما بزنید !!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
بحلی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://WWW.TAHRUI2.BLOGSKY.COM

به مناسبت ماه محرم

برادران و خواهران مسلمان!امروز مصائب گوناگونی که اعم از قحطی، ویرانی، کشتار، زلزله، ذلت و غیره گریبانگیر مسلمانان است سبب اساسی آن، دوری آنها از اوامر الله جل جلاله و رسولش صلی الله علیه وآله وسلم است، هیچ روزی نیست که واقعۀ تلخی برای مسلمانان رخ ندهد، ولی بخود نمی آیند و متوجه نمیشوند!
متأسفانه شیطان توانسته است، سنت را بدعت، و بدعت را سنت به مردم جلوه دهد و تعدادی را بدنبال خود بکشاند.


عاشورا ! روزیکه با روزه گرفتن گناهان یکسال قبل محو می گردد ولی شیطان با حیله و نیرنگش توانست اینروز را از خط سیر اصلی اش منحرف سازد

«در عاشورا روزه بگیرید، نهم و دهم زیرا که گناه یک سال را می بخشد

موضع اهل سنت در خصوص شهادت حسین رضی الله عنه »


به مناسبت ماه محرم کتابخانه عقیده تصمیم گرفت مجموعه ای از کتابهای مرتبط به این ماه مبارک را خدمت شما عزیزان تقدیم نماید تا مسلمانان از حقیقت این ماه و روز عاشورا آگاه شوند همچنین راهی از راه های شیطان که بعضی از برادران و خواهران ما را به بیراهه برده است مسدود گردد. برادران و خواهران مسلمان می توانند با فشار دادن به روی اسم کتاب آنرا از کتابخانه عقیده داونلود نمایند.
قاتلان حسین رضی الله عنه را بشناسید
حقیقت عاشورا


جوابهای نورانی در مورد عاشورای حسینی چه کسانی حسین رضی الله عنه را به شهادت رساندند؟
روز عاشورا را چگونه بگذرانیم؟

شیعه و حسینیه ها

نگرشی نو به تاریخ صدر اسلام

توسل - وساطت بین الله و بندگان

زیارت از دیدگاه ائمه




زیارت قبور بین حقیقت و خرافات




احکام میت و آداب سوگوارى


لینک این مطلب

http://tahrui2.blogsky.com/1389/09/16/post-135/

محمدآراسته پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ق.ظ http://m-arasteh.blogfa.com/

باسلام
فوت مرحوم حسین رئیس علی جلال نیکخواه راخدمت بستگان وفامیل بزرگ طاهرزایی اللخصوص دادمحمدنیکخواه تسلیت عرض میکنم

وبلاکهای که بنده بافرماندارصحبت کردم بین تخریب وانتقادتشخیص دهندآقای فرماندارمی پزیرندفرماندارروزی که دعوت کردندنه گفتندکه بیایدبسیاری بودندکه وبلاک مستعارداشتندولی آقای بحلی موضوع آن فرق میکندواین نه درتوان فرمانداراست ونه بنده که مثلابیایدویک مطلبی پیرامون محرم دردهه محرم کپی کندوبنده شماآن تاییدکنیم این کمی توقع زیادی است احترام مذهب واجب است جناب فرمانداردرباره آن وبلاک که بنام سازمانی ماراتحدیدمیکردنیزصحبت کردندوگفتندبه همین زودی شناسایی میشودفرماندارسیریک نسبت به وبلاک نویسان نظرخوبی دارندامامیگوینداگرانتقادکردی وکاستی هارانوشتی زحمت بکشیدوراه کاه وبرطرف کردن مشکل ومعضل رانیزبنویسیدوگرنه آن انتقادمیشودتخریب
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد